Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Róbert Gida őrült fejfássál ébredt. Iszonyatosan másnapos volt. Körülnézett, és egy faágon feküdt. Mellette pedig nem más, mint...
-MICIMACKÓ???-kiáltott fel Robi.
-Jó reggelt!-mosolygott Mici, akin csak egy szál póló volt.
-Mi történt tegnap este?
-Semmi, mert nagyon részeg voltál...-mondta Mici elszontyolodva.-De ha jól látom, eléggé áll a faszod. Nincs kedved megdugni...?
-Öööö, nem akarsz inkább leszopni? Csak idehajolsz és...-de a buzgó szájú Mici már rá is cuppant a faszra...


Kanga, az elvált, egyedülálló nő épp magába roskadva ült a fotelben. Előző este már megint elrontott valamit maszturbálás közben, ezért nagyon fájt a hasa.
-Anya!-bukkant elő Zsebibaba.-Mit találtam a sunádban!
-Hát ezért fájt annyira!-könnyebbült meg Kanga.-Köszönöm Zsebi, igazán hasznos gyerek vagy!
-Anyu!
-Igen kicsim?
-Ha nagy leszek az én sunámba is belefér majd egy ekkora meglepi?
-De kicsim, neked nincs sunád!
-Jaj ne...-mondta szomorkásan Zsebibaba...-És anyu...
-Igen kicsim?
-Mikor jön át Mici bácsi szexualizálni?
-Azt már én is szeretném tudni... Rég nem baszott már meg azzal a duzzadó, sárga medvefaszával...
Ekkor váratlanul kopogtattak az ajtón.
-Zavarok?-kérdezte zavartan Micimackó.
-Te so...-kezdte Kanga, de aztán Micimackó altestére tévedt a szeme.-Hol a faszod???
-Nővé operáltattam magam... De ne aggódj, így is ki tudlak elégíteni...
-NA PERSZE! Én egy öntudatos, modern nő vagyok, nekem fasz kell!
Erre Micimackó minden szó nélkül kikötözte KANgát és Zsebit egy fához, és jól megbaszta mindkettőt egy faággal, hogy bebizonyítsa, mekkora topférfi.


A következő reggelen a Pagony borzalmas tragédiára ébredt.
A kis barátok épp egy pikniket rendeztek a réten. Már mindenki ott volt, csak Nyuszi hiányzott.
-Hol lehet Nyuszi?-kérdezte Malacka, majd csúnyán köhögni kezdett.
Ekkor egy bokorból egy terepimtás ruhás lány ugrott ki.
-Hahahaha! Túszul ejtettem Nyuszit!
-Szent habakuk, te ki vagy?-visította Malacka.
-A nevem Lány. Nyulas Lány.
-Segítség!-próbált szabadulni Nyuszi.
-KUSS LEGYEN!-üvöltött a Nyulas Lány és vér fröcsögött a szájából.-Mostantól én parancsolok! Gyerünk sorbaállni! Mindenki bassza meg az előtte állót!
-És én mit csináljak?-kérdezte Malacka, aki a sor elejére került.
-Öööö, te baszd a nyulat-ezzel odavetve Nyuszit.
-A sor nem épp a legjobb megoldás, egy kör praktikusabb lenne...-jegyezte meg Nyuszi.-Bár lehetne szögletes is...
-KUSS LEGYEN! Baszd az előtted állót és fogd be a pofád!

Így ment ez már napok óta. Mindenki egyre kimerültebb és betegebb lett, de a Nyulas Lány tovább diktálta az iramot.
Basztak éjjel, basztak nappal.
A sok gecit pedig a Nyulas Lány egy hatalmas tartályba gyűjtötte.

A 20. napon Füles holtan esett össze. Kanga erre nagyon sírni kezdett, és a kis Zsebibaba belefulladt anyja könnyeibe.
-Elkezdődött az elhalálozás, Nyuszi, gyere ide!-utasított a Nyulas Lány.-A többiek forduljanak meg.-ezzel elővett egy shotgunt, és mindenkit tarkónlőtt.
-Halántékon eredményesebb lett volna...-jegyezte meg Nyuszi.-Amúgy miért tetted ezt?
-Kellett a gecitek.
-Mi?
-Nem ti, a gecitek. Ostoba nyúl.
-De én ezt nem értem! Tönkretetted az életünket! Mi lesz most a Pagonnyal?
-Ennyire tudatlan lennél? Azt hittem, te vagy itt a legintelligensebb... A "Pagonyt", ahogy ti nevezitek, mi építettük annak céljából, hogy kitennyésszünk pár súlyosan sertésinfluenzás egyedet, hogy aztán tökéletes vakcinát gyárthassunk a gecitekből az emberek számára... Elkezdtetek itt élni, aztán egy nagy valóságshow-t is csináltunk belőle, mert az emberek nagyon élvezték a perverzióitokat, de most már majdnem mindenki meghalt, szóval eléggé lecsökkent a nézettségünk... Így visszatértünk az eredeti célunkhoz...
-Értem. Így már értelmet nyert barátaim halála.-mondta Nyuszi miközben szomorúan nézett le a halott PÓZban fekvő Micimackóra.-De engem miért hagytál életben?
-Mert én vagyok a Nyulas Lány! Érted...
-Asszem... És nem fogok meghalni?
-Nem. Gyere, igyál egy kis gecit, de olyat ami véres!
-Attól meggyógyulok?
-Hát persze!
Nyuszi mélyet kortyolt a véres gecibe, és azonnal holtan esett össze.
-Ostoba Nyuszi. Az én Vérnyulamnál senki se lehet jobb... Azt hiszem ma megmentettem a Földet... De gyerekek, ha rosszalkodtok, már ott is termek nálatok!-ezzel a Nyulas Lány a kamerába kacsintott.
-VÉGE!-kiáltott a rendező.-Angelina, remekül alakítottad a Nyulas Lányt! Brad, még egy ilyen vérnyulat! Zseniális! Többiek, felkelhettek! Végre meggyőztük az embereket, hogy van ellenszer, és most már miénk a világuralom!
-Jól pozóltam a végén?-kérdezte Micimackó.
-Hát van különbség eközött és Eközött!
-Értem! Legközelebb igyekezni fogok...
-Nincs legközelebb! A show-nak vége!
-Kiestem?
-Igen.
-Basszus...-ezzel Mici elkullogott kis barátaival a Kiégett Kabalák Szigetére.
-Mostantól pedig én uralom a világot!!!!-nevetett a rendező és világuralmi pózba vágta magát.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fapina.blog.hu/api/trackback/id/tr361108628

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása