venuswoman 2009.04.18. 11:31

Gyászhír

Imádott Olvasóim!

Szomorú bejelentést kell tennem számotokra, ami miatt lehet, hogy pár könnycseppet is el fogtok morzsolni.
A tegnapi nap úgy kezdődött mint a többi (jó, nem úgy, mert bementem az első órámra, ami nem szokott előfordulni), ücsörögtünk a Tandemben meg ilyesmi, aztán estefelé az életem végzetes fordulatot vett.

Nem részletezném, hogyan jutottunk el idáig, de a kedves kolléga azzal vádolt meg, hogy én mindenkit utálok. Képtelenségnek hangzik, ugye? Az is. Én nagyon szeretem az embereket. Fikázni.
Végül annyira felbaszott ezzel, hogy fogadtunk. És íme a tragéDia: egy hétig nem fikázhatok senkit. Ez több dolog miatt is szomorú (pontokba szedve, mert tanulok a nagyobb bloggerektől - most hozzátennék valamit, de félek akkor elrontanám a fogadalmam):
1. Nem tudom miről fogok beszélni. Bár tegnap este is kibírtam és annak nagyon örültem, hogy nem azt fogadtam meg, hogy alpári nem leszek. Az sokkal durvább lenne!
2. A barátaim lehet, hogy unalmasnak fognak tartani. Ettől nagyon félek. De nyugi srácok, csak jövő hét péntek este 8-ig tart! És nem, nem függesztjük fel a fogadást! ;)
3. Nagyon vigyáznom kell a hülye mocskos pofámra. Nagyon nehéz. El se hiszitek mennyire. Nem mondhatom ki, ami fröcsögne, ráadásul mindenkit kedvesnek és szimpatikusnak kell titulálnom. (Naná, hogy mindenki az!)
4. Ha elbaszom, vennem kell egy Djarum Black-et a kollégának. Az erkölcsi próbatétel elbukásáról már ne is beszéljünk, bár arra magasról szarok.
5. NEM TUDOK A BLOGRA ÍRNI. És ez számotokra most a legrosszabb hír, ugyanis hogy írhatnék fapinákról, ha nem fikázhatok?? (Bár felmerült már egy alternatív megoldás, de az max egy poszt erejéig lenne vicces.) Szóval kénytelenek lesztek repüla barátunk írásaiból eléldegélni jövő hét végéig... Bocsánat. :( Meggondolatlan fogadás volt, de már nem adom fel, mert erős vagyok! És persze GECIKEDVES.

Hát akkor hajrá nekem!
Szeretet,
Venuswoman (ezen a héten nem lesz nyugati szél...)

A bejegyzés trackback címe:

https://fapina.blog.hu/api/trackback/id/tr251072420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

repüla 2009.04.19. 16:43:01

én djarum specialt kérek!!!! :) az finomabb :D
süti beállítások módosítása